Vásárlói tájékoztató

AZ IMMO KADIMA MŰKŐDÉSI SZABÁLYZATA

A műkődési szabályzat mindenki számára kötelezőnek tekintendő, annak nem ismeretére hivatkozni nem lehet.

1. Megrendelést csak írásban fogadunk el!        email: office@immokadima.eu

Megrendelés módosítása: nem raktáros termékek esetén a megrendelést követő 2 munkanapon belül lehetséges. A spanyol és olasz gyárak már nem fogadnak el változtatást, kivétel, ha ezt a gyártó előre jelzi számunkra.

A később leadott utánrendelés esetén előfordulhat szín tónus és méret kaliber különbség!

Kérjük figyeljen a pontos mennyiségekre és a vágási/lábazati ráhagyásokra.

Szóbeli megrendelésre és meglévő megrendelés szóbeli módosítására nincs lehetőség!

2. Megrendelés visszaigazolás:

Megrendeléseket írásban visszaigazoljuk, a szállítási időpont megjelölése pusztán információ jellegű, és mindig a visszaigazolás időpontjában aktuális szabad készletek figyelembevételével kerül megadásra. A visszaigazoláson soha nem az áru, garantált szállítási időpontja található. Gyári beszerzésű termékek esetén a várható beérkezés időpontja több hét, rajtunk  kívülálló okok miatt változhat (pl.: sztrájk, havazás, lerakodás, hétvégi kamionstop, kamionok szervezése stb.) és nem kérhető számon sem az rajtunk, sem a gyáron.

Kérjük a vásárlót, hogy a visszaigazolást szíveskedjen ellenőrizni és amennyiben azt nem tartja megfelelőnek, abban változtatni valót talál, úgy arról szíveskedjen minket a legrövidebb időn belül tájékoztatni.

A bolti készletes termékek esetén módosítás bármikor lehetséges. Utánrendelés esetén célszerű az eredeti termék tónusára és kalibrációjára hivatkozni.

3. Elszállítás:

Lehetőség van a megrendelt áru raktárunkban történő rövidtávú tárolására, de ezt feltétlenül jelezze nekünk írásban.

Amennyiben Ön házhoz szállítást kért, átvételkor kérjük ellenőrizze a termék mennyiségét és minőségét. A hiányosságot, amennyiben ilyent észlel a szállítólevélen jelezze!

A szállítási díjat a szállítónak kell fizetni, kivétel előre egyeztetés alapján. A dekor elemeket egyesével kérjük ellenőrizni. Természetesen ez a m2-es áru esetén nem lehetséges, de felemelve azok dobozait, egyből észlelhető a törés. Az árut gondosan csomagolva szállítjuk. Ha ennek ellenére törötten, hiányosan, eltérő színben érkezik meg a vevőhöz a termék, úgy azt az elszállítást követő 24 órán belül áll módunkban kivizsgálni, vagy megállapítani a hiba okát. Ebben az esetben haladéktalanul pótoljuk a hiányt. A gyárak szigorú rendet határoznak meg a reklamációk elbírálására, amiket nekünk is be kell tartanunk az áru megérkezése során. Ezt kérjük Önöktől is.

4. Megrendelés előlege:

A megrendelés elindításához előleget kérünk, melynek összege jellemzően 50%. Amennyiben Spanyolországból, vagy Olaszországból rendelt, jellemzően nagyobb értékű megrendelés és/vagy speciális egyedi rendelésre hozatott termék a visszaigazoláson szereplő szállítási időt teljesítésének ellenére a vevő eláll a rendeléstől, az előleg nem jár vissza.

5. Megrendelés elindítása:

Az előleg beérkezésével indítjuk a megrendelést.

6. Megmaradt termékek visszavásárlása:

A Fogyasztóvédelmi törvény alapján a kereskedő nem kötelezhető a minőségileg nem kifogásolható termékek visszavásárlására. Megmaradt burkolatokat (falicsempe, padlólap, díszítő elemek) színtónus és kalibrációs problémák végett nem áll módunkban visszavenni.

7. Reklamációs ügyintézés:

A reklamáció elbírálásának megkezdéséhez mindig szükség van a számlára, a reklamált termékkel kapcsolatban a hiba pontos leírására és a foto-dokumentációra, a vásárlás időpontjára, a termék mennyiségére, tónusára és kalibrációjára. Az információk egy része megtalálható a számlán, de a dobozok oldalán található betű és számsor mindig elengedhetetlen a panasz elbírálásához. Ez a dobozra utólagosan rányomtatott számsor tartalmazza a termék nevét, színtónusát, kalibrációját, gyártási dátumát. A felhasználás előtt is látható hibák miatti reklamációt utólag (burkolás után) a gyárak nem fogadják el. Az ügyfél panasza a hatályos Magyar Szabványügyi Testület  (www.mszt.hu) szabályai alapján kerül elemzésre. Ez a szabvány a reklamáció elbírálásának kiindulási alapja.

Töréssel kapcsolatos reklamáció: nem csak nekünk a raktárban, de a vevőnek is a tőlük elvárható gondossággal kell eljárniuk a termékek átvételekor és mozgatásakor. Ez feltételezi, hogy a kiszállítás/elszállítás napja és az azt követő munkanap elegendő arra, hogy az árut érkezése után mennyiségre és a törésekre tekintettel átvegyék. Amennyiben a kiszállítási szolgáltatásunkat választja, úgy az abból eredő reklamációkat az áru átvételekor azonnal közölni kell a sofőrrel, és írásban jelezni a szállítólevélen.

Mennyiségi reklamáció, amennyiben megérkezik hozzánk az átadást követő nap végéig írásban, gyors elbírálásra kerül. Ha kiderül, hogy valóban több, vagy kevesebb áru került kiadásra, úgy azt pótoljuk, illetve visszavesszük.

Minőségi kifogást hónapokkal az elszállítás után is lehet tenni. Erre vonatkoznak az MSZ (egységesek az EN szabványokkal még a számozásukban is) előírásai. Amennyiben a vevő a dobozok felbontásakor olyan hibákat talál, amik nem férnek bele a szabványokba, úgy ezen hibákról tájékoztatjuk a gyári képviselőket és garanciális ügyintézőket. Ha azonban a vásárló felburkolja a terméket annak hibái ellenére is, úgy abból kifolyólag semmilyen reklamációt nem fogadnak el a gyárak. Tehát, ha már a burkolás előtt látható minőségi kifogása keletkezett a vásárlónak, de ennek ellenére azt felburkolja, úgy azt csak fagyállósági kifogás esetén tudjuk elfogadni.

8. ELÁLLÁS JOGA

A vásárlókat elállási jog illeti meg a Fogyasztóvédelmi Törvény szerint. Ez azt jelenti, hogy az interneten keresztül vásárolt áru, átvételétől (kifizetésétől) számított 14 napon belül a vevőnek joga van visszaküldeni a terméket az eladóhoz. Feltételek az elállási jog gyakorlatával kapcsolatban:
– Az elállási jog alól kivételt képeznek azok a termékek, amelyeket kifejezetten a vevő kérésére készítettek, rendeltek (pl. az országba egyedi rendelésre behozott csempék, burkolatok).
–  Amennyiben Önnek joga van a vásárlástól történő elállásra (készleten tartott burkolatok, segédanyagok, szaniterek, stb.), akkor a terméket eredeti csomagolásában és szakszerűen szállítva kell visszajuttatni az eladóhoz. A visszajuttatás költsége a vevőt terheli. A visszajutatott termékeket, azok sértetlenségét átvételkor ellenőrizzük. Sérült termékek visszavételére nincs lehetőség.
– A visszajuttatott termék vételárát az eladó 30 napon belül visszautalja a vevő részére.

Egyedi, kimondottan a vevő kérésére gyárból meghozatott burkolatokat nem áll módunkban visszavenni. Egy ilyen speciális típusú, adott mennyiségű burkolat pontosan olyan, mint egy egyedi, méretre szabott öltöny: csak arra jó, akire rászabták. Ezért ilyen esetekben a vevő a megrendeléssel lemond az elállási jogáról.